مصاحبه آرشیو خبر ها
فاویلی: هیچ رویایی برایم بهتر از تقدیر یوونتوس نیست

فاویلی: هیچ رویایی برایم بهتر از تقدیر یوونتوس نیست

 

درخشش غیرمنتظره آندره‌آ فاویلی مهاجم جوان یوونتوس در نخستین دیدار این تیم در تورنمنت بین‌المللی جام قهرمانان ایالات متحده آمریکا مقابل بایرن‌مونیخ که با گلزنی او همراه بود، نام این مهاجم 21 ساله را بر سر زبان‌ها انداخته است.

 

فاویلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی SKY SPORT با ابراز رضایت از اتفاقات دیدار یووه در مقابل بایرن، بیان کرد:

 

گل اول را مدیون پاس دقیق مارکیزیو هستم و از او بابت این همکاری بسیار سپاسگزارم. در صحنه گل دوم نیز وقتی متوجه سمت راست دروازه‌بان و عدم پوشش مناسب او شدم، توپ را به همان نقطه شلیک کردم. خیلی خوشحالم چراکه بعد از ماه‌ها مصدومیت، نخستین بازی رسمی‌ام با گلزنی آنهم مقابل تیمی بزرگ مثل بایرن‌‎مونیخ همراه بود. هیچ رویایی برایم بهتر از تقدیری که امروز پس از ماه‌ها مصدومیت در یوونتوس به من لبخند زد نیست. به آنچه در این دیدار اتفاق افتاد افتخار می‌کنم. پیش از آنکه به همراه یووه به آمریکا سفر کنم به مدیر برنامه‌هایم گفتم در خصوص آینده‌ام فعلاً چیزی نگو، چون می‌خواهم با تمام توان و انرژی‌ام در این تورنمنت بازی کنم. بعد از چند سال حضور در سری B، بازی کردن در سری A برای من یک شانس بزرگ خواهد بود، خوشحالم که بالاخره فرصت حضور در این رقابت‌ها را به دست خواهم آورد.

 

آندره‌آ فاویلی که در ماه ژوئن گذشته با 7.5 میلیون یورو از اسکولی به یوونتوس پیوست، سابقه بازی در رده‌های پایه تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: